I'm in Here!

Fan, nu har jag kommit in i "jagstängerinmigiväntanpåbättretider" humör.
Fick photoshop på nya datorn igår så jag har hållt mig sysselsatt hela dagen och nu blir det film resten av kvällen. Har inte fått nåt datum för den andra arbets intervjun och inga andra erbjudanden. Vill inte flytta upp till Amsterdam för jobb när jag äntligen kommit hit. Och hur mycket det än tog emot, sökte jag även jobb i Sverige idag. Med allt som händer nu kanske det är lika bra att ha en reservplan. Hatar att inte ha någon som helst kontroll


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

Ja pratade faktiskt om att åka till amsterdam idag med min bästa vän, haha.



men hoppas du får jobb i belgien där du vill vara.

2011-04-19 @ 20:00:31
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0