Zzzz...no

Det är inte rättvist!
Nu har jag legat och snurrat i sängen hur länge som helst och magen bara drar och sliter. Det är helg, jag ska sova i minst två timmar till. Men men, har bäddat ned mig på soffan nu med pyjamas, täcke, kudde och te. Ska mysa och titta på film innan jag tar tag i livet. Måste betala räkning och beställa flygbiljett hem till jul idag. Måste tvätta och städa och vara lite kreativ. Åker nog förbi Liffey Valley med. Nån snubbe som var grym på Body Paint skulle visa upp lite grejer, kan bli skoj!


Nu blir det Dead Man Walking


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det där med svårt att somna och sömnbrist är inte lätt! Jag somnade halv fem inatt och vaknade efter fem timmar och kunde omöjligt somna om, så ikäll kommer jag dö i min väns soffa när vi ser film :P

2010-09-11 @ 11:15:07
URL: http://luckyfutures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0