RIP Du'a Khalil Aswad

Nu kommer jag garanterat inte kunna sova inatt, fan va förbannad jag är!

Jag försöker vara tålmodig mot muslimer och försvara dom, vill inte dra alla över samma kam. Men när jag ser sånt här, blir det jävligt svårt att försöka hitta någon liten smula som fortfarande vill tro på att det bara finns vissa extrema personer som förstör för alla andra.

När en 17 årig tjej dras in i en folkmassa, polisen tittar på och sen stenas och misshandlas till döds - för att hon umgåtts med en kille från fel familj. Inget förhållande eller nåt, bara en vän. När en hel folksamling hjälper till att slå, tar fram mobilerna och börjar filma...nästan så maten kommer upp igen. Avskyvärt

Och måste varna för att det är riktigt hemska och obehagliga bilder i videon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0