It's Ticking

Men herregud, har det bara gått en timme sen jag började jobba? Den här dagen kommer ju ta för evigt att avsluta...

Jag vill hem och mysa under täcket, en kopp te och en riktigt äggmacka. Tänkte på det igår när vi såg på film hos grannen och det riktigt vattnades i munnen. Tekaka, majonäs, ägg, te och söndagsfilmen på soffan i Bjurs. Det var ju helt underbart mysigt. Man lär sig uppskatta sånt nu när man bor så långt bort från kärnan. Men snart kommer dom hit och då jäklar.

 

Börjar bli sådär fruktansvärt rastlös igen, var ju en vecka sen senast nu.

Fick avslag från CSN att få ta lån för Australien. Så nu måste jag hitta på ett annat sätt att skrapa ihop en hejdundrans massa pengar. Vart är min rika man när jag behöver honom? För något måste jag hitta på snart, annars blir jag knäpp. Tror det är den Irländska luften, den gör en...otålig. Känns som att man trampar runt i samma fotspår om och om igen.

Tur att nya skolan börjar på måndag. Som jag har sett fram emot det och få se lite nya miljöer och lära mig något nytt. Ska ta med mig Mauro i helgen och leta reda på vart skolan ligger, så jag inte går vilse första dagen. Brukar ju ha en tendens att bli lite bort tappad.

 

Nej, nu måste jag hitta på lite jobb. Tillbaka till Excel och diagram, 6½ timme kvar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0