It's Blowing

Nej, det är nog bara å inse att hösten är här, tyvärr!
Det bara regnar och blåser och nu har det kommit halloween pynt i affärerna inne i Dublin.
Kommer dröja ett bra tag innan man kan sitta ute på balkongen i Bjursås igen och tjattra hela nätterna




Höll på att bli lite galen ikväll på skolan.
Dom ger mig 150 olika foundations och ber mig välja en som passar bäst till tjejens hudton...det där kommer ta lite tid känner jag.
Men jag fick en riktig boost idag, om jag nu kan bli ännu mer sugen på make up yrket.
Läraren vi hade har gjort så fruktansvärt mycket roligt. Sminkat Christina Aguilera, Rihanna, Mel Gibson, jobbat på Fashion Weeks i alla möjliga städer och gjort flera omslag till tidningar. Jag vill åxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0