We Climbed The World

Jag känner mig inte riktigt helt ok med att det är söndag redan.
Kom igen, alla skriver på en namnlista där vi kräver en till helgdag och skickar in till regeringen!

Huvudet har väl inte riktigt varit med idag, men det mår väl som det förtjänar antar jag?
Igår tog vi tåget mot Howth, jag, Maddo och Johan. Blev tredje gången för mig, men jag kan inte få nog av det stället. Supermysigt och jättefin natur.

Jag tog på mig ansvaret att visa en annan väg som jag gått innan. Ja, ni har väl redan listat ut hur det gick...vilse!
Men det gjorde inget för vi hittade en massa hus längst vägen som vi kunde köpa. Och till slut kom vi ju fram ändå!
Promenaden avslutades på The Bloody Stream vid stationen och vi käkade lite och tog en öl. Sen blev det en till, och en till och en till... fler människor kom dit och Maddo blev lite fundersam över vilka alla var på hennes kort idag, haha!

När vi bestämde oss för att åka hem vid halvett möttes vi av en igenbommad station.
Happ!
Så vi fick väl helt enkelt ta taxi hem och det var inte alls så dyrt som jag trodde. Var även en himla snäll taxi chaufför som ringde idag och berättade att min mobil låg i hans bil, hehe! Ska skaffa senil snöre tror jag!
Det var en riktigt rolig kväll!!













Jag kompromissade med att få ha med Maddo på  bilden


Kommentarer
Postat av: Essi

Är det sant? Haha, vi borde ta samma flyg så att vi har sällskap!

Jag har inga planer än, eller ja, skaffa jobb då, men inget konkret bestämt :) Och ja, min mamma är därifrån så halva min släkt finns där. Men tyngst väger faktumet att min lillasyster bor där, och det är henne jag ska bo med också :)

Ska du bo på något ställe via skolan? Och ungefär vart i Sydney ligger skolan förresten?

2010-10-17 @ 21:37:42
URL: http://blacksunshine.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

svar: wow, det verkar riktigt häftigt! tack för tipset!!

2010-10-18 @ 10:56:54
URL: http://sofaivienna.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0