It's A Date

Så, då var det gjort!
Det tog över en timme, fick göra sökningen ett flertal gånger, uppdatera sidan och jag har inga naglar kvar. Jag ville för att få det gjort, men samtidigt ville jag hålla på det lite till för att inte behöva tänka på det.
Men nu är det gjort, den 10 januari lämnar jag Irland och tar med mig alla saker hem till Dalarna igen!

Från ett juligt Dublin till...

ett snöigt Bjurås och det blå flickrummet till...

 Sydney första veckan i Februari?



Det känns förbannat läskigt när jag tänker på det och att det faktiskt inte alls är långt kvar. Snart måste jag lämna ännu fler underbara vänner, slita upp allt igen och få kämpa med mig själv att hitta ännu ett nytt liv. Sånt här tär på en. Inte blev det bättre när man går in på syrrans blogg och hon får själen att gå itu ännu lite.

Jag är livrädd för att åka ända bort till Australien helt själv och börja skola. Det är skitlångt bort, funkar inte att bara åka hem över helgen om man skulle vilja det, jag ska börja i skola igen efter alla år av avsky mot skolan och det finns äckligt många spindlar där. Spindlarna skiter jag väl i egentligen, men allt det andra. Skrämmande!

Men jag är även extremt jäkla taggad att få åka och försöka uppfylla min dröm och växa ännu lite som person. Jag kommer bo nära havet, bara det gör mig oförmögen att komma på ett bra ord. Jag kommer få jobba arslet av mig för att ha råd med att bo där, men jag känner på mig att det kommer bli grymt!

Jag vill och jag ska!




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh, det lät inte helt fel!



Och underbara Bjursås. Där har man varit en hel del, uppe på Dössberget hos sin kära vän Julia. :)

2010-10-18 @ 18:53:49
URL: http://gaymasen.se
Postat av: S A N N A S . R U M

Gud vad härligt med australien! jag åker om nio dagar och hälsar på min aupairsyster ;D

2010-10-19 @ 12:14:30
URL: http://sannasrum.se
Postat av: S A N N A S . R U M - Designutlottning i bloggen, avslutas idag!

Haha, njaee, jag är mer sugen på USA (:

2010-10-19 @ 13:32:38
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0