Once I Was A Lot Smaller

Kvällens tidiga plan: Hem från jobbet, skynda dig att städa, duscha och njut av helgen!
Kvällens tidiga verklighet: Tog en öl, satte på Lite Rolling Stones, (Kom igen. hur skön e inte Gimme Shelter att svassa runt till) Plockade lite disk och rensade sängen från kläder, hittade gamla kort...och ja, de e väl så långt jag kommit!

Tänk att man varit så liten och pluttig?
Får ta dammsugeriet och det i morgon. För nu blir det duschen och över till grannen som fått igång deras öppna spis. Filmerna är hyrda, vinet står på kylning och mjukisarna är uppvärmda. Mys fredag!




Ja, här sitter vi in Randiga Ralle, lekis bussen!
Och ja, jag hade glasögon ett tag där. Hade dock tydligen en vana att "tappa bort" dom lite titt som tätt. Har fortfarande kvar mina med Smurfelina på vid sidorna



Sen har vi högstadie Malin som tyckte allt var piss o skit rent ut sagt!
Jag skulle så gärna vilja gå tillbaka till den tiden och träffa mig själv. Hade jag fått en sista önskan, hade det varit mitt val...få träffa femtonåriga deprimerade Malin



Men alla växer vi upp och här var det nog sista året på gymnasiet.

Satans kul att kolla på gamla kort!
Måste bara komma ihåg att ta fler kort

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, söt bild. :)



Och det är Rapp jag känner. Har aldrig firat midsommar där då jag Leksand rockar på midsommar. Kommer från Leksand så.. :)

2010-10-23 @ 14:30:25
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0