It's So Much More Than Just A Tiny Room

Hur ska jag kunna åka ifrån den här tokmajan?



Igår hemma hos grannarna, städade vi ur vårt krypin under trappen som någon proppat full med skräp?
Kröp in och lade oss med fötterna mot taket och skrattade tills vi grät. Det är det perfekta gömstället att prata hemligheter och tjejsnack på, och alltid bjuds det på skratt till tåraran rinner. Slår aldrig fel!
Det må kanske vara lite fånigt, men bara för att jag fyller halvvägs till femtio snart, behöver jag inte bete mig som en. Hur nu dom beter sig??

Men nu bjuder Danne på mat och det är höst ute!
Mysbyxor

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: jag med.. och det blir ännu mer kramsjukt när man ser filmen, haha!



tack, du får ha en trevlig helg du med!!

2010-10-02 @ 14:27:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0