Going Back To My Roots

Känns lite konstigt, men designen fick bli lite samma som den absolut första jag hade. Höll på att bli tokig på alla mått som aldrig ville stämma, så jag blev lite nostalgisk och piffade upp allra första designen istället.
Får fortsätta i morgon.

FÖR I MORGON ÄR JAG LEDIG!

Nu ropar grannarna att det finns vin, så jag får väl offra mig



Å helt plötsligt blev det oktober...lite läskigt!
Om två veckor fyller jag halvvägs till femtio, frågan är om jag kommit halvvägs till femtio livsmässigt?
När blev jag så jäkla gammal?
Fyllde ju nyss icke tonåring känns det som

Kommentarer
Postat av: tiny

Jag fyller 25 nästa år, har sån ångest. När man var yngre tyckte man 25 var sjuukt gammalt :/

Har du något bra tips på sotade ögon? Tycker det är sjukt fint men jag är sämst på det :/

2010-10-02 @ 03:03:33
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0