Glitter



Det snöar hemma nu
Kom på mig själv att längta till min första snö


Kommentarer
Postat av: Essi

Okej! Min syster brukar träna handboll där vid uni :)



Jag vet inte om du menar att boka hela resan som en resa, eller typ.. två. (Säg till om jag är fum i huvudet, haha)

Men jag hade tänkt som vi brukar göra. Vilket är en resa med mellanlandning nånstans i Europa och sen i Malaysia/Thailand/Singapore och sedan Sydney. Fast det kanske blir i Kina denna gång, har inte tittat jättedetaljerat än - just pga det där att sätta bollen i rullning som du nämnde. Det är nog det som är läskigast egentligen, som om man står på avsatsen precis innan man ska hoppa.

2010-10-20 @ 14:47:28
URL: http://blacksunshine.blogg.se/
Postat av: Essi

Det går inga direktflyg ända till Sydney, så man är tvungen att mellanlanda i Asien någonststans, och sen beror det ju lite på hur flygen går och hur man själv väljer att göra där - stanna en natt t.ex.

Tror nästan att man är tvungen att mellanlanda nånstans i Europa först också, det är så jag alltid har åkt i alla fall, men är inte hundra så lyssna inte helt på mig. ;) Men det beror väl lite på hur man bokar flygen osv. Men att ta en natt i Asien kan vara en bra idé om du vill/behöver en paus i flygandet eller något :)

Är du? Jag kommer nog vara nervös, men inte inför flygresan. Jag absolut älskar att flyga! :D 24-26 timmar till australien är det bästa! (ibland inte ens tillräckligt) Alla säger alltid att det måste vara nåt fel på mig.

2010-10-21 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0