And One For Mommy



Idag går förbannat sakta, det händer ju ingenting med klockan?
Jag är uttråkad till tusen, men jag har noll inspiration och huvudet verkar ha gått i dvala? Dumt påhitt det där, med alkohol o sånt.

Har suttit och gått igenom alla vänner på Facebook och snokat reda på vilka som har barn och inte. Herregud va många som fixat familj och allt! Hur lyckades vi bli så här gamla och allvarliga?

Men jag kan ju inget annat än erkänna att jag är lite avundsjuk på dom. Vet inte hur många år jag har gått och drömt om min egna lilla familj. Fantiserat ihop olika scenarion och planerat högtider och kalas, haha! Jag har allt utstakat redan :) Men det känns som att jag bara lyckas skjuta upp dom planerna mer och mer. Vem vet när jag kommer ha tid och pengar och kanske framför allt- en pappa till barnet? Mina ägg hinner väl gå i pension innan,haha!

Kryper ned med täcket på soffan och dregglar lite över Joseph istället. Jesus kom ju till utan att mamma hade sex med pappa, kanske jag kan fixa samma sak nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0