Unbearable Lightness

Idag kom min bok



Fick reda på att Portia hade skrivit en bok förra veckan och beställde den i måndags från Amazon. Ska bli riktigt intressant att läsa, men hon ska tydligen vara ganska ärlig och rak på när hon berättar om sin sjukdom.
Letade runt på youtube efter videos där hon pratade om sin anorexi och sen kom jag in på  henne och Ellen som ett par. Världens sötaste par och jag kom på mig själv att vara lite avundsjuk, haha! Tänk er själva att få vara gift med Portia!



Så efter jobbet idag ska jag köpa vin, springa runt med bra musik och städa lägenheten skinande ren, duscha och läsa min bok. För vet ni vad som händer i morgon?
Familjen kommer hit


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: varsegod

2010-11-11 @ 20:33:57
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0