Tomorrow, There's Money Honey

Håller på att gå av på mitten känns det som.
Lyckades bryta ryggen igår när jag gick i trappen, jo jag vet att jag är smidig. Så igår gick jag runt som en gammal tant och åmade mig så fort jag fick böja mig ned. Idag har jag lagt på lite magknip. Eller känns mer som att tarmarna vrids om flera varv. Lite dumt! Kanske är dags att gå i ide?

Men de bra nyheterna är att det är sista dagen i fattigdom, för i morgon kommer lönen! och tur e väl det, för nu ekar det hemma i kylskåpet och frysen. Kan alltid koka ihop lite couscous och spenat, men det känns inte så lockande. Och nästa vecka ska jag få mitt LA make Up card med 20% rabatt på Inglot. Dvs, nästa vecka ska det shoppas smink i massor. Billiga färgpaletter, läppstift och en massa skoj. Kanske kan kosta på mig en tröja med? Ska även kika om jag kan kosta på mig en helg i Belgien. Sista chansen att få hälsa på gamla lägenheten för sista november går kontraktet ut. Känns lite jobbigt får jag ju erkänna. Jag förlorar en bt av Antwerpen. Det var en riktigt bra lägenhet!



Bild från i tisdags
Vi fick ta med oss modeller till skolan för det var manlig make up, så jag drog med mig grannen.
Vi fick bäst beröm av alla. Han anser att det var hans naturliga skänhet som gjorde det. Jag håller bara devis med. Smink kan göra underverk, det vet vi ju alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0