They Were Dancing In The 60's

Åh det är så skönt att få gå hem efter jobbet och inte behöva bry sig. Skolan är riktigt rolig, men det e guld värt att få vara ledig efter jobbet! Kom hem och käkade lite och sen var det bara att sätta igång med sminket. Ville prova gårdagens lektion, men med rätt penslar och allt. Tänkte ändå försöka fixa en sextiotals look till nästa photoshoot som är om 2 veckor tror jag? Var lite svårt att rita dit fransarna på nedre raden på ena ögat eftersom jag har en massa ärr på vänstra ögat. Kände mig lite halvblind med noll avståndsbedömning. Men jaja, blev helt ok ändå! Hade tänkt en till sminkning, men insåg att det håller på att ta slut...jäkla skit!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen blir det sängen.



Älskar min nya kamera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0