I Was Thinking A Lot Of Bad Words Today

Nu är jag bra trött på det här vädret!
Stod en halvtimme och väntade på bussen in till Dublin, blöt om fötterna för att slasket inte frusit än. Kliver av bussen och håller på att bryta benen det första jag gör. För 40 minuter senare var det isbana på vägen. Springer iväg till skolan och har roligaste lektionen än så länge - special effetcts! Var jätteroligt att leka runt med kulhål och stora jack överallt. Desto svårare att få bort det dock. Efter skolan sladdade jag iväg till bussen som faktiskt var i tid, får doch höra när jag satt mig på bussen och betalat, att den inte kommer åka in i Leixlip. Vägarna är för hala så jag får hoppa av i Lucan, staden innan Leixlip. Ställer mig utanför McDonalds och håller på att bokstavligt talat frysa ihjäl. Bussarna i Dublin har ingen som helst värme och mina tår hade domnat bort. Fick ringa taxi som hämtade upp mig och körde hem. Ska dom hålla på sär har jag inte råd att åka till skolan. Taxi finns inte med i min budget! Surt!
Emma var mitt offer idag
och hon lyckades skära upp mig ganska bra med

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

När flyttar du till australien?



svar: Ja, jag också. Han ser så sjukt uttråkad ut. Inte alls samma glöd som innan. Bara han inte falnar :/

2010-12-01 @ 14:39:46
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0