Heading Towards My Last Breath

Ush va jag känner mig ynklig och töntig idag. Blir mer döende för varje minut som går och det finns ingen här hemma som kan ta hand om mig. Det är ju dukat för undergång!

Började min feber karriär igår och jag hoppas klimakteriet väntar på sig en låååång tid. Hatar när temperaturen i kroppen lever sitt egna liv och kläderna åker på och av. Hade vårt andra photoshoot på skolan igår och jag fick lov att verka pigg och glad. Gick riktigt bra iaf. Var klar bland de första och jag är nöjd. Fotografen var bra och min kvinnliga model var Greta från Litauen, på 1,87 cm. Johan var åxå nöjd-han blev ihopblandad med en rysk modell, haha! Men på vägen hem var jag helt skakis och slut.

Natten spenderades åxå med att ta på 2 tröjor och lägga på dubbla täcken, ta av alla kläder och ligga flämtande efter luft. Hela kroppen gör ont och jag trodde jag skulle hosta ut lungorna ett tag där. Det positiva=träningsvärk i magen!

Men nu hoppas jag nån kommer hem snart, så jag kan få lite service. Finns ju inget att dricka här hemma och jag vill ju gnälla lite öga mot öga med någon som kan tycka synd om mig!



Borde få de bra bilderna i slutet av veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0