Go Back To Bed?

Måndag och jag är lämnad ensam med galenskapen!
Tiden har gått fort idag, men endast pga att allt gått fel och jag kliat mig sårig i hårbotten. Ibland är folk duktiga på att göra allt så mycket krångligare! Magen gör uppror och har knipt sig sen jag kom hit och det är regn och rusk ute. Ikväll ska vi köra hår på skolan, vilket jag har noll lust med. De ringde i lördags och sa att lektionen bytts ut och att jag måste ta med mig en massa saker som jag inte har. Har absolut inte råd att köpa det heller. Tur att jag kunde låna en hårtork, sån lyx håller ju inte jag på med.
Jag har ett ben i bröstkorgen som fått för sig att haka upp sig hela tiden och fastna? Skit obehagligt

Men värst av allt: Aftonbladet och hot om vulkan utbrott.
Nej, nej, nej, nej, nej, nej
INTE OK!


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

den bilden är så fin att det gör ont.

2010-11-02 @ 11:16:32
URL: http://sofaivienna.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0