From Egypt

Dom har börjat sätta upp julbelysningen på gatorna inne i Dublin. Hoppas de tänds till helgen så jag får visa familjen. Förra årets var världens mysigaste! Så nog kittlade det lite i magen när jag gick där under kristall kronorna och insåg att det snart är dags för årets bästa högtid!

På skolan var det Egypten som gällde och efter många svordomar och dumt smink, lyckades jag blanda till det rätt bra! Har slängt i mig lite mat och sitter och funderar på om jag orkar anstränga mig mer idag? Tror inte det



Fick sminka den här tjejen idag. Får ju skämmas över att jag fortfarande inte kan namnen på dom



Och här är jag, nyss hemkommen efter en promenad i regnet. Men lika glad var jag för det. Har gått omkring och känt mig skitcool till den här låten och låtsas att alla andra tycker likadant



Vissa låtar kan ju göra så, ge ideer

Att sen gå runt i kängorna som jag haft sen högstadiet då jag verkligen var cool, plussar ju bara på allt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt snygga kängor! Åh, jag vill också ha..men jag ser ut som bigfoot deluxe i sådana så jag avstår nog ändå!

Förresten tänkte jag från början bara skriva att jag tycker du passar väldigt bra i lugg! Keep it!

2010-11-09 @ 00:13:53
URL: http://sandraohsandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0