Let's Go Bug Hunting

Riktigt spännande på jobbet nu med virus och eskalationer. På tiden att det händer nåt...

Ska hem och njuta av helgen nu, eller fredagen iaf. Kanske blir jobb i morgon och städa upp lite men jag hoppas det inte behövs. Ska bli fint väder, jag har beställt det iaf. Therese är på väg hit, min bästa kompis från Luleå. Iaf om man ska tro Maddo, haha! Egentligen är det hennes kompis, hon har bara inte förstått att jag aldrig träffat Therese. Men det ska bli kul att träffa en utav Maddos kompisar. Lite oroligt blev det dock när vi dåg att flygplatserna i norra Norge stängt pga askan och hon flyger från Oslo. Den där jäkla vulkanen vägrar släppa oss!

Ska hem nu och lägga mig på gräset och inte alls göra så mycket. Bara slappa i det varma vädret, spela lite kort och kanske försöka mig på en till handvolt.

Trevlig helg på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0