I'll Be Dancing On My Own

Tittade på Shawshank Redemption. riktigt bra film!
Lördag och alla ska ut och göra Dublin osäkert. Inte jag. Nej, jag ska sitta hemma i min nya myströja, kolla på ännu en film som jag känner på mig kommer bosätta sig under huden på mig, Requiem For A Dream. Ska bara ligga hemma i sängen och mysa med mig själv. Kanske skriva lite och pilla tåludd! Försöka bestämma mig om jag ska försöka komma hem till midsommar eller om det blir tredje året utomlands? Just nu lutar det åt gamla hederliga traditioner. Saknar min underbara familj ju...



***

"Let me tell you something...that movie seriously fucked up my mind!
Jag erkänner att jag tagit vissa olagliga saker, så vissa stunder var det riktigt läskigt. Dom har lyckats att fånga stämningen så fruktansvärt bra. Ingen feel good movie, men satan va bra"

Kommentarer
Postat av: någon som vill ha dig tillbaka

Det är helt enkelt vackra. Det är så jag minns dig varje dag! Jag älskar bilden

2010-05-06 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0