Fly Higher Little One

Nähäpp, inte tidigt idag heller!

Vad som började med en jobbig dag på jobbet slutade med att jag lyckades få dom att skratta på mötet sista timmen. Det ni, inte så vanligt. På bussen hem säger Maddo plötsligt att hon vill ha öl idag. Ja, vart väl ingen riktigt som sa emot, så vi hoppade av lite tidigare och gick till SPAR för att göra henne nöjd. Ingen dålig uppoffring tyckte vi. Sen satt vi här hemma, tjötade och lyssnade på musik. Körde olika teman så vi gick laget runt och fick välja på glad, känslofylld, lokal och arg låt. Jag skippade den känslofyllda för inna mig valde en viss Rasmus att berätta sitt minne och jag fick bita mig i läppen direkt. Ibland är det lustigt hur kroppen reagerar och man själv hamnar i smått chock. Hur tänkte kroppen, eller knoppen, där egentligen? Var snabb att frivilligt anmäla mig att handla mer öl och hoppas att det glömde bort mig. Hade ju min låt jag tänkt på, men skulle jag behöva spela den skulle jag gråta floder sen. Lilla farmors låt ♥

Men det var kul att höra allas val av låtar. Man kan lära sig mycket på det.
Ska sova nu och se fram emot min mini weekend i morgon. Tack skäggiga man för att du försökte flyga upp till himlen. Eller är det vad vi firar?




Kommentarer
Postat av: alex

coolt :)

2010-05-14 @ 21:52:23
URL: http://scaryblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0