Can Someone Just Plug That Damn Thing?

För övrigt håller jag just nu starkt på att fundera om det är ide att trasha lägenheten?
Senaste uppdateringen om den där *fruktansvärt många svordomar* vulkanen är följande:
"Airspace over Northern Ireland and Scotland will be closed from 7am tomorrow due to the Icelandic ash cloud, the UK's Civil Aviation Authority has said tonight."

Alltså jag har gått hela dagen och uppdaterat sidan var femte minut och de har hela tiden varit positiva nyheter. Visst, dom stängde luftrummet tidigare idag men nu är det uppe igen. Alla har försökt peppa mig men jag har bestämt sagt ifrån. Jag tänker inte ropa Hej förrän dom sitter på planet. Den där jäkla vulkanen har jag noll förtroende för. Senaste gången tog den Frankrike och vildhästarna ifrån mig. Nu ser det ut som att den tänker ta mamma o pappa ifrån mig. Dom åker i morgon bitti och nu funderar dom på att stänga luftrummet igen. Varför gör dom så här? Vad har jag gjort för fel, gubben med det långa skägget och klänning? Var det för att jag inte konfirmerade mig?

Blir det inställt kommer jag inte vara rolig att umgås med i morgon. Då får dom passa sig, för antingen kommer jag skälla ut som eller så kommer jag sätta mig på golvet och gråta.



Lite så känns det...

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Du är så gullig min vän! Puss och tack för kommentaren.

2010-05-04 @ 23:50:54
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0