A Beautiful Big Nothing Is What I Plan

Nu står fönstret på vid gavel och luftar och fixar kallt. Jag har nämligen en plan.
Jag ska skrubbe rent ansiktet från allt äckel, ta på mig stora T-shirten, krypa ned under täcket och lyssna på lugn musik tills jag somnar. Sen ska jag sova tills jag vaknar, sträckta ut foten under täcket, inse att det är alldeles för kallt och krypa ned igen. För vet ni vad? Jag är ledig i morgon. Jag kan sova hur länge jag vill och sen tänkte jag ta ett morgonbad. Köra en mjukstart och halvsova lite i badkaret med ansiktsmask och hårinpacking innan jag tar tag i dagen.

Så vad är planen för i morgon?



Just det, det finns ingen plan.
Enda målet är att solen ska skina och jag ska behöva kisa med ögonen när jag sitter lutad mot väggen ute och dricker mitt kaffe. That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0