You Spin My Head Round, Baby...Round,Round

Ja, man mår väl som man förtjänar?

Igår var det tokdans inne i Dublin som gällde.



Förhoppningsvis såg det inte ut sådär, men jag flängde runt rätt bra på dansgolvet. Hade riktigt kul men nu så här i efterhand blir man lite orolig för hur det egentligen såg ut? Man kan alltid hoppas att det var underhållande iaf!

Dagen började med bio, The Bounty Hunter. Ingen biofilm alls, men vi fick lov att hitta på nåt. Slappa i biomörker var tillräckligt med action. Efter filmen blev det  en, två öl innan jag o Maddo åkte hem för att tjeja oss lite med smink o grejer. Sen åkte vi tillbaka till Liffey på förfest hos Danne o Mackan. Åkte vidare till Dublin för discodans. Vid tre stängde klubben så vi letade reda på lite mat och en buss med pratglada irländare som vägrade inse att vi inte var tyskar.

Morgonen var mindre rolig, men helt OK!
Tog med mig Danne till Lidl och köpte en massa frukt och juice och sen blev det plommon picknick vid busshållplatsen!

Underbart väder idag och frugan står och fixar fruskost till mig o syrran. Nästa rätt på menyn är toast med nutella och ananas. tror inte på det men måste ju prova bara för att kunna bevisa det!





Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Tack! :)

2010-03-21 @ 15:10:54
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Jaa men visst är det! :D Åh vad mysigt det låter, gör det!! =)

2010-03-21 @ 15:38:02
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Jassie @ THF

Haha läste nyss din kommentar som du postade för flera dagar sen i min blogg.



"Kram!

Men kom ihåg att även om de försvinner rent fysiskt kommer de alltid leva med dig. Ge det tid bara, det kommer ta år innan man kan sluta gråta. Å även om man slutat gråta av sorg har jag lärt mig att man fortfarande gråter av lycka. De finns alltid där brevid o tröstar o håller om när ingen ser"



Men tack så hemskt mycket för kommentaren, det värms ska du veta. <3

2010-03-21 @ 16:46:47
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0