You Go At Green

Idag har varit en bra dag.

Jag gick till jobbet och genast kände jag mig nyttigast i världen. Jag åt en light yoghurt till frukost och drack en massa vatten. Lyckades hitta jobb åt mina finnar och hålla dem sysselsatta. Var på möte om Helsingfors och kontoret som ska tas över. Kommer nog bli bra det här. Jag gick hem, åt soppa och har slappat framför The Matrix. Jag har träningsvärk efter igår då jag körde lite styrka och försökte tänja ut den gamla gymnast kroppen. Har en bit kvar men om nån vecka ska jag banne mig sitta i spagat igen.
Men bäst av allt:

Den 16 april flyger jag och Maddo till Carrassonne och jagar vildhästar i Camargue!
Äntligen är biljetter och boende bokat och nu fattas bara att vi bokar vårat 5 timmars äventyr upppe på hästryggen med pickning på stranden och galopp i vattenbrynet. Det känns riktigt bra och det var riktigt billigt. Tack gode Gud för Ryanair!

Vi ska fira att Maddo kommit halvvägs till femtio, vi ska äta en massa baugetter och slappa vid poolen. Idag var det 19 grader där nere.



Vi ska sitta på mysiga fik och tjöta



Och få träffa dessa skönheter.

Först var tanken att vi skulle hyra bil men eftersom vi båda slarvat bort körkortet hinner vi inte få ett nytt. Men det finns ju cykel! Shit, de e inte långt kvar. Har haft fjärilar i magen hela dagen.

Idag när jag ringde hem hade pappa precis varit ute och skottat snö.
Idag när jag gick hem från jobbet hittade jag såna här överallt.



Green Means Go!

Kommentarer
Postat av: fariahn

wow! vildhästar! camargue! du driver med mig?! gud vad fubbigt! får jag följa med?

2010-03-25 @ 03:16:26
URL: http://fariahn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0