Why Stick To One When You Can Have Two?

Nu äntligen får jag snart gå och lägga mig.
Har gått runt hela dagen och halvsovit, blev inte så mycket sömn inatt och det e ju söndag. På söndagar är man inte vaken helt! Dagen blev lite bättre när jag fick utklassa syrran och Sonny på Blockus. För tro mig, det var ren utklassning! Sen nu på kvällen fick jag se min Matrix och det går ju inte att få fel. Älskar dom filmerna, helt underbara! Det bästa är att man efter filmen känner sig som en utav dem och är verkligen rå cool! Tror att man kan se rullande gröna siffror bakom allt och springa runt på väggarna och slå skiten ur elaka mr.Smith. Vet inte hur många gånger jag sett ettan, men nästa vecka blir det en gång till!

Sprang över till Maddo idag och kikade på lite skor hon hittat på nätet. Vi tittade på varandras fötter och skrattade.



Lika barn leka bäst!

Det bevisar att det inte bara är jag som går runt med olika strumpor. Huvudsaken är ju att man har strumpor. Att sen försöka matcha färg känns ju lite överdrivet!

Ska vänta på att tvätten blir klar nu så jag kan krypa under täcket. Ska bli skönt att få jobba lite igen.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag tycker att det är fint med olika färger.

2010-03-22 @ 21:40:53
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0