Why Don't You Move Those Feet


Nej, nu e det dags att gå och lägga sig. Fråga mig inte hur, men plötsligt fann jag mig själv att leta efter Koreanska dansprogram? Jäklar va många konstiga program dom har där borta, sanslöst!
Kvaliten gick lite upp och ner och efter att hittat det här sista klippet har jag bestämt mig att det får räcka nu. Vågar inte tänka på vad nästa steg blir?



Hittade en supersöt liten kille men samtidigt lite läskig. Ser overkligt ut ibland.

Hittade lite coola videos och sköna låtar. Asiater i tuppkam och män med ärr genom ögonbrynet, mumma!
Tydligen reklam för New Yorker med?


Hittade mina favoriter, The Poreotics. Tycker dom e riktigt sköna





Nej, nu måste jag sova. Jäklar va videos det blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0