The Lovely Bones

En helt OK dag trots allt, men nu e jag trött.

Vi åkte iväg till Liffey valley jag och syrran. Shoppade lite, åt en massa onödigt och slappade i bio mörkret.
Perfekt söndag om det nu hade varit det.

Jag har ju gått och dregglat över min gröna jacka i flera dagar nu. Tycker den e så grym. Idag provade jag den...så ja, den fick ju lov att följa med hem. Den var alldeles för dyr,men det var limited edition så jag kan ju inte riskera att förlora den. Älskar den!



Jag fick lov att inviga syrran för Eddie Rockets shakes. Så jäkla goda!Det behövs ingen mat egentligen, man blir mätt på de gigantiska shakesen, Choklad e ju såklart godast!



Sen var det bio. Jag har läst boken tidigare, Flickan Från Ovan. Den var riktigt bra och lite ovanlig. Filmen var minst lika bra. Mycket jobbigare än vad jag hade trott. Gråten var o spökade lite hela tiden och det var några riktigt obehagliga scener. Tycker absolut att ni ska se den. Sen hade vi VIP platser och kunde sträcka ut oss med benen på sätet bredvid. En bra dag, lite slö bara!

Belfast blir det nog i morgon.

Vet ni vad en pappamygga e?


Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag vet vad en pappamygga är.

2010-03-19 @ 08:09:59
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0