The Agenda

I morgon är det fredag, i morgon får man vara lite små knäpp på jobbet för då heter det fredagskänsla!

Så vad hände på torsdagen den 25 mars 2010?

*Vi hittade ett nytt sätt att ta sig till jobbet, gratisbuss.
*Jag insåg att det blivit alldeles för dyrt att handla mat på jobbet nu när de bygger om

Gud va svårt det här var

*Jag o Maddo har stått och pipit och pekat på supersöta små kaninungar som hoppar omkring överallt utanför jobbet.
*Posten blev bästa teamet på vår avdelning under fotbollsturneringen.
*Män blir till små pojkar när det är tävling på G.
*Jag insåg att jag aldrig ska klippa håret kort och färga det lysande rosa/lila
*Jag vet vart Johnny och Brad har sina hus i Frankrike och jag har fått tillåtelse att ta med en utav dem hem.
*Har bokat hästäventyr en hel dag med strand och picknik.
*Insett att fransmän inte vet vad en vegetarian är? Hur svårt kan det vara?
*Insåg att vår genväg kanske inte är så mycket genväg.
*Jag har lärt mig att det underlättar att komma ihåg sina pinkoder
*Att boka tid hos en doktor är bara löjligt. Det slutar ändå med att man får sitta och vänta i en timme.
*Avslöja aldrig för en doktor att du röker eller hur mycket du dricker.
*Se till att vara sjuk på riktigt innan doktor på Irland, det är alldeles för dyrt för endast en nöjesvisit.

Visste ni förresten att en livsförsäkring är dyrare för rökare och en pensionsförsäkring är billigare eftersom man inte förväntas leva så länge? Är det lika i Sverige?

Ska försöka tänja ut de där låren lite mer nu och drömma mig tillbaka till Bjursås IK





Slutet på vår genväg...tyvärr ganska taggigt



Hittade roligaste skylten i väntrummet

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; åh gud vad härligt de låter! shit vad jag vill åka nu..iofs de är ju bara 8 dagar kvar..haha ! :D

2010-03-26 @ 13:21:59
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Lina

Sv: Åh, jag vet! Den känslan när jag såg dom första gången var likadan. Det känns verkligen underligt! :)

2010-03-26 @ 15:10:57
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0