Mabye I'll Just Keep E'm

Jag e så fruktansvärt trött på allt som har med banker och papper och koder att göra. Förstår inte varför alla ska krångla till allt så jäkla mycket?
I Sverige går man in på banken, får ett konto, beställer ett kort som man får efter några dagar med pinkod. Vill man ha internetbank gör man det på banken och det e klart samma dag.
Här tar det ju tre veckor innan allt e klart. Varje gång jag tror mig närma mållinjen upptcäker jag att något saknas. Så har jag tur får jag tillgång till internetbanken den här veckan så jag kan betala tilbaka lite pengar o räkningar. Alla som vill ha pengar kan ju göra ett försök o skicka era kontouppgifter.....oops!

Annars har jag ont i hals o huvud. Ingen bra dag så nu ska jag bädda ned mig i soffan o se på film. Får se om vinnaren av Oscars galan är värd alla sina guldgubbar?

Hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0