Little ChinaGirl

Pratade med en vän från Kina idag och jag kan inte annat än längta tillbaka. Jag hatar det mesta Kina står för och deras åsikter. Men jag gillade ändå att bo där. Nån gång ska jag åka tillbaka till min lilla Serge och krama om riktigt hårt. Jag ska med mig honom ut och dansa, leka charader på gatan sent på natten och dansa till TV:n i vardagsrummet tills solen går upp. Vi ska sitta ute på balkongen på sommarnätterna och berätta spökhistorier så vi skräckslagna hoppar upp i varandras knän när åskan slår till. Sitta på Cafe och spana på killar och mobba honom när han är för blyg för att gå fram och säga Hej! Det var 2 helt underbara månader och jag blir fortfarande tårögd om jag ser Mabo Dofu på menyn.



Min underbara Serge

Kommentarer
Postat av: paniz

sv: Hahah vad bra, men du kan få receptet om du vill ^^ Men jag hoppas att min blogg är kul att läsa även fast folk blir avundsjuka hehe ^^

2010-03-28 @ 21:55:09
URL: http://jeph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0