I Was Born As Wrong Colour

Ända sen jag blev medveten om mig själv och vem jag egentligen var, vad jag var...har jag velat vara någon annan. Det har nog de flesta gått igenom. Hör till att leva, att önska man levde någon annans liv. Att bo i Sverige betyder blond och blåögd. Helst ska man heta Inger och gå omkring naken åxå, då är man riktigt svensk. Det är det första jag hör utanför Sverige.
- But you're not blond?
Nej, precis. Jag vill inte vara blond.

Så länge jag kan minnas har jag velat vara mörkhårig och brunögd. Helst ha en mörkare ton på huden med. Jag vill inte vara svensk, blåögd och blond. Eller råttfärgad är mer riktigt. Det är tråkigt! Vill vara mörk, ha skitsnygga ben och kunna vicka på höfterna som en tok. Så ni mörka pappor hade ju förtur till mina ägg, haha! Allt som behövs är vackra mörka ögon, sen e jag fast.

Ska kolla om jag kan beställa hem bruna linser. Har ändå sovit halva dagen så det kommer dröja ett tag  innan jag kan somna.



Hur skulle ni komponera ihop er själva om ni fick välja?

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag veet, sjukt äckliga! haha

Ja dom svarta är lite coola, !:D

2010-03-10 @ 09:56:33
URL: http://sofuckingreal.blogg.se/
Postat av: Ella

haha vad menar du? Yellow magic orchestra?

2010-03-10 @ 15:29:53
URL: http://lamorochlianer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kom hit så lovar ja att jainte väcker dig till ett! =)

2010-03-10 @ 19:59:25
Postat av: Anonym

Haha kom hit så lovar ja att jainte väcker dig till ett! =)

2010-03-10 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0