I Need A Piece Of Someone Else

Det gjorde inte mindre ont i morse när jag vaknade...det gjorde mer ont!
Jag slår vad om att det är för mitt egoistiska inlägg i går kväll. Han där uppe har redan börjats traffa mig.
Så jag e hemma idag och tycker synd om mig själv. Funderar på att sätta upp lappar för att påminna människor om att det är synd om mig idag. Ont i halsen, huvudet, magen, hjärtat...behöver en kram åxå.

Inte blir det bättre av att jag lyssnar på superfina låtar, det e ju ett måste om man e ynklig. Började prata med en lärare från högstadiet som betyder så jäkla mycket för mig. Han gjorde så mycket mer än han tror. Vi håller fortfarande kontakten o förra sommaren fick jag äran att servera på hans bröllop. Nästan tio år sedan jag gick ut nian. Åh, herregud vad gammal jag kände mig nu....
Fick höra jätteroliga nyheter och mitt i allt när han berättade om hur stolt han var över mig började jag lipa som ett barn. Men jag får göra sånt idag.

Ska knapra lite mer värktabletter och penicillin nu, sen funderar jag på en liten videoblogg kanske?



Skulle behöva någon som skriver o sjunger en sån låt till mig, bara till mig.
Då skulle jag nog må lite bättre...och en kram, glöm för guds skull inte kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0