Drop Your Pants

Några timmar kvar innan vi kan lossa på slipsen och släppa ut magen. Min mage har börjat tjuva lite på helgen redan dock. Får smyga runt nu och vara glad över mitt beslut att bära en längre tröja. På byxorna satt det nämligen en liten rebell knapp som helt plötsligt fick för sig att rymma? Så nu e jag knapplös men förhoppningsvis ska jag klara mig från att bli byxlös. Får sitta kvar ett tag till för att vara på den säkra sidan. VIP’s på golvet som hälsar på och jag tror inte det blir så populärt om jag springer omkring med byxorna nere och snubblar runt bland deras kostymer. Eller vem vet? Kanske blir en befodran, e ju trots allt fredag!

 Har tiggt åt mig lite värktabletter för nu är halsen på G igen. Kanske skulle försöka köra en hel pencillin kur och inte bara nån dag tills det känns bättre? Efter jobbet blir det bio med gänget, Shuttle Island. Tror den kommer vara riktigt bra, känner det på mig. Kanske unnar mig lite biogodis och hoppas på att få en bio partner jag kan sno handen av. Pax att sitta längst ut!

Ska nog även försöka smita in på New Look och dreggla lite över min jacka innan bion. Jag hann ju inte ens prova den igår. Prova får man...

 


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

härligt, ska du se melodifestivalen sen eller? :D

2010-03-13 @ 12:10:13
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0