Did I?

Oj, idag är en sån där dagen efter ångest dag.
Jag hade riktigt kul igår, riktigt kul! Underbara  människor och många skratt. Men på slutet började Sonny leverera shots och alla vet ju hur det slutar. För mig resulterade det i blåmärken på rumpan efter ett dyk ner i asfalten, träningsvärki benen efter att ha dansat i klackar och någon enstaka minneslucka. Men det e sånt man får leva med. Lätt värt det!
Sonny skrattade iaf. Jag gick in för att köpa kebab åt oss. Efter två minuter kommer han in och hittar mig sittandes på golvet med fyra irländare och disskuterar...på tyska!
Nej, det var en kul kväll

Ska hem till Felix sen och hämta kameran som han så snällt tog hand om? Blev riktigt rädd ett tag där att någon snott den. Tur att jag tömde den på bilder innan jag gick ut igår kväll,haha!

Sitter och kollar igenom en massa gamla bilder nu och känner miglite nostalgisk. Påminn mig om att hämta med mig alla kort jag har i Sverige vid nästa besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0