Caught In A Moment

Bilder åt folket



Hästarna vi trånar efter utanför jobbet.
Den lilla är paxad redan



- Men Malin, det finns ju rätt många hästisar här...dom skulle väl inte märka om det försvann en?
Maddo tittar frågande upp och Malin skakar fundersamt på huvudet.
- Nej, särskillt inte om den försvinner när det är mörkt ute.
De nickar båda och ler nöjt!



Nån gång ska vi upp det där berget...nån gång



Och här kan vi odla midsommarstång till i Juni.
Jag kan redan se det framför mig, hoppande grodmänniskor överallt som kvackar och skrattar sig onda i magen



Irlands svar på Wisteria Lane
I huset längst till höger bor det tonårspojkar som brukar ha fest utan sina föräldrars tillåtelse.
Maddo har koll på allt!
Kan vara ide att föra anteckningar ifall det skulle behövas utpressning i framtiden



Den efterlängtade torsdagsölen i solen.
Det var grejer
Kom på ett nytt uttryck för oss tjejer.
BiLF istället för MiLF



Sen blev det spel på golvet.
Ibland är det svårt att veta vilken glädje som e den sanna?
Den egna lyckan eller skadeglädje?



Tog på mig flugögonen idag, mest bara för att verka lite cool.
Men grannarna började kolla konstigt och jag vill ju göra ett gott intryck som svensk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0