Afraid Of Flies

Oj oj, nu skulle frugan ha sett mig!
Låste in mig på rummet med Mp3n och youtube...sen dansades det Tecktonik för hela slanten framför spegeln. Man ser bra dum ut innan man satt rörelserna och det tar ett tag, tro mig. Allt trasslar in sig allt, man slår i och det är svettigt. Riktigt bra träning så det här ska jag fortsätta med. Var riktigt kul! Någon som vet om det finns någon mer i Dublin som vill trassla in sig med mig? Haha!Får se till att persiennerna är ordentligt stängda så länge.
Sen blev jag lite sugen på mer festival september. Paris Techno Parade!


Kommentarer
Postat av: gabbie

Hej!

Ja du läste helt rätt :)

Vad kul, jo stilen är grymt skön! :)

2010-03-30 @ 15:36:28
URL: http://gabbie.webblogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Nej jag misstänkte det... Och dessutom så är ju varken Rocco eller FBI-agenten som Willem Dafoe spelar med i 2:an vilket jag i sig tror gör en stor skillnad bara det. Tror dock att jag måste se den ändå - någon gång - men kommer ändå göra det med väldigt låga förväntningar.

2010-03-31 @ 01:14:20
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0