Jump On Your Own Head Instead

Men nej, vad gör ni?
Läser på Aftonbladet att några svin har misshandlat två yngre killar i Falun. Grov misshandel där ett gäng med sju, åtta killar bla hoppar på det första offrets huvud. Va fan, var det verkligen nödvändigt? Jag fattar inte hur såna "människor" tänker? Eller om dom ens tänker? För det första, så många på en liten kille. Och sen att hoppa på huvudet? Finns det något mer brutalt? Jag blev så jäkla ledsen när jag läste dte och genast börjar man tänka på vilka de kunde varit? Tänk om jag känner dom? Måste ringa och få en uppdatering av mamma sen.

Sen gick jag in och läste kommentarerna och blev ännu mer förbannad.
Så många idiotiska inlägg så man blir mörkrädd. Det bråkas om det var invandrare eller nazister som gjort det? För självklart måste det ha varit nåt sånt! Om det hade något att göra med att idag är Nationaldagen?
Nu vet jag hur det ligger till, men åndå. Blir så trött på att det alltid antas vara så.
De disskuterades och planerades att starta ett Medborgargarde som lättare kunde ta hand om staden. Som alltid fanns tillgängliga och skulle hinna till platsen bra mycket snabbare än Faluns slöa polis.

Där tände det till. Hur i h*lvete hade dom tänkt att det skulle gå till? Ta med er högafflarna så tar vi hand om rättvisan själva? Spetsar dom vi anser skyldiga och klappar oss stolta på axeln för att vi hann före polisen. Nej, lugna ner er nu!

Fy nu blir det morgon kaffe och cigg ute i regnet. Stängde in mig hela dagen igår, så idag borde man kanske hitta på något?
Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0