Make Me Up

Idag ska jag till banken på lunchen. Fick en check igår med pengarna jag får tillbaka från min emergency tax period. Blev så fruktansvärt glad igår när jag hittade den i brevlådan så jag hoppade resten av kvällen. Ikväll ska jag göra av med allt. Ska se till att boka min utbildning så jag äntligen kan få bocka av en annan utav alla drömmar jag har. Hoppas bara det finns platser kvar. Då blir det kvällskurser i höst och jag kan hålla mig tillräckligt upptagen för att kunna bo kvar. Behöver inte flytta härifrån, inte än.

 


Det blir smink


Kommentarer
Postat av: IDA

Coolt! Här skulle det funnits en gillaknapp!

2010-06-23 @ 01:42:47
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0