Geek Fun

Fick ett tips av den mystiske M och nu sitter vi här på jobbet, Jag o Mads och flurar...

- Where is the "Any" key?
Haha, klassiker!

Varför bygga med lego när man kan bygga sitt egna kontor?
The Sims, släng er i väggen!

Eller varför inte en liten remote som snappar upp signalerna till TV apparater och liknande, coh du kan sen själv styra volym, kanal osv. Kan leda till en hel del rolig förvirring.

Tengu.
En liten USB leksak som mimar till musik och olika ljud. Har flera olika ansiktsuttryck och en garanterad favorit på kontoret.

Mp3 högtalare i snyggaste design

 

Så tack du mystiska varelse.



 


Kommentarer
Postat av: Melo

Very happy to know you appreciated the link :)



Let me know, I have few more to pass you. Unfortunately, my nerdness is not at human level :(



Thank to you, incredible creature :D

2010-06-14 @ 20:46:11
Postat av: IDA

Haha nej vad kul.. Jag skulle lätt vilja ha den där lilla kontrollen som snappar upp signalerna till TV:n. Snacka om förvånade miner hos de man tittar med om man börjar knäppa med den där medan de t.ex. har dosan framför sig eller i handen. Haha!



Min syster har en sån där Mp3-högtalare och den funkar prima så den kan jag rekommendera om du tänkt köpa en. :)

2010-06-16 @ 17:12:24
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0