Something Is Not Right?

Här har ni Malin i morse:
-Va i hela fridens namn...?


Kommentarer
Postat av: Kyra

Snubblade in så jag passar på att önska dig en trevlig helg! Hoppas allt är bra annars? Fin blogg btw. :)

2010-07-09 @ 22:54:31
URL: http://kyrak.blogg.se/
Postat av: Kyra

Ja, det är det och döden är så definitiv. Jag hatar det. Att man står maktlös och ser på när livet kraschar. Jag vill kunna förändra det som vår son ställs inför men jag kan bara se på, och finnas där. Det känns futtigt. Men samtidigt kan jag inte göra mer.



Jag lider med dig. Att vara så långt borta kan inte heller vara lätt. Jag hade hoppats att vi kunde sett hans pappa men det gick inte. Men vi har varit i lägenheten och tömt, packat, magasinerat och sorterat. Det hjälper iallafall lite att förstå. Bearbeta. Förstår att det måste vara svårt att ta in.



Bor du på Irland?



Vi klarar det, det måste man göra. Det är bara det att det tar så långt tid. Man vaknar varje dag och hoppas att det ska kännas lättare och nu har det iallafall gått lite tid, så att man iallafall har små stunder där man inte tänker på det, och då får man nästan dåligt samvete för det istället.



Allt bra idag i övrigt?



KRAM!

2010-07-10 @ 10:19:45
URL: http://kyrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0