Im a creator

Haha!
Jag skapar och trixar och se...jag klarade det ju!
Har gett mig *** på att klarar av min egna design från och med nu. Kan ju inte vara så svårt? Eller jo, men har man bara lite tålamod så går det. Och bäst av allt, man känner sig ju så fruktansvärt smart när man lyckas :)

Men nu vill jag ha Subway macka för nu kurrar magen. Mina rostade mackor med majonäs och senap lyckas inte riktig tmätta magen på kvällarna. Men jag ska inte handla åt innan semestern. Än finns dfet mat att skrapa ihop.

Sen blir det hem och städa och packa för i morgon, alldeles för tidigt igen, är det tillbaka till flygplatsen. Börjar känna mig hemma där nu. Synd bara att det är en så ful o tråkig flygplats utan värme. Men i Belgien e det varmt...och festival!          www.tomorrowland.be

Förra året var riktigt bra, så jag hoppas på favorit i repris!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, do it! Den är cool. partytröja. ;D



Jag kommer från Leksand. Men är född i Falun, bodde där mina sju första år och gick gymnasiet på Falu Fri. Men nu är det alltså Skövde. Så sluta tjöta. Höhö. ;)

2010-07-23 @ 11:40:50
URL: http://gaymasen.se
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag tycker det är skit svårt att fixa en design haha xd

2010-07-23 @ 16:28:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0