Growing Tall

Torsdag på jobbet och halva teamet hasar sig fram och tar sig för huvudet.
Haha, löning igår!

 

Visst är man lite trött idag, men det värsta är nog det där växtvärks fenomenet dagen efter. Har ni tänkt på det?
Känns som att jag snart kommer slå huvudet i taket för att jag håller på att växa mig lång. Men Robert hade en förklaring till det hela.
Dricker man alkohol, torkar man ut kroppen. Så min växtvärk är pga brist på ledvätska. Låter ju riktigt läskigt, så jag håller på och försöker fylla på. Funkar inge bra!

 

Så igår var planen att ta det lugnt, åka till CourtYard och ta nån öl innan det blev en tidig kväll. Som vanligt gick den planen i stöpet. Men det var kul. Var skönt att träffa människor och låta tankarna fokusera på annat. De visade finalen mellan Tyskland-Spanien på storbildsskärm ute på gården och vi lyckades få halva Spanien bakom oss.  Kom hem vid elva på kvällen och blev kramad av Fluffet när tankarna kom tillbaka. Har ändå svårt att förstå att morfar inte finns längre. Fick även en bamsekram ändå uppefrån Lulee. Snart kommer hon tillbaka så det blir lite ordning här på bygget. Behöver ju nån att fredagshumöra mig med!

 

Nu kommer snart min SubWay macka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0