Sherlock Holmes

Och jag har internet igen! Lite pinsamt hur handikappad man känner sig utan det. Eftersom vi flyttade och ska byta till en annan lägenhet nästa helg kommer jag inte ha internet förrän den 25:e! Kommer bli jobbigt det här, haha! Men nu e vi i den gamla lägenheten som ska städas ur i morgon så nu har jag internet. Ligger ju efter :)

Idag var som sagt en bra fredag. Bra dag på jobbet, jag fick tillbaka min deposition från lägenheten i Belgien och jag har sett en hysteriskt rolig film. Sherlock Holmes hade jag förväntat mig att den skulle vara rolig, men den var så mycket bättre. Tror aldrig jag har skrattat så mycket på en bio förutom till första Madagaskar filmen då. Sen kunde jag ju inte låta bli att dreggla lite över Robert Downey Jr.



Efter filmen var det hamburgare och en Rekorderlig Päroncider. Det var inte igår man drack en sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0