mitt i nassa

Sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken med med massa choklad och kaffe. Det kändes OK för en timme sen , men nu börjar det bli tjockt inne innanför pannbenet och det börjar bli svårt att inte nicka till. Det kommer bli en lång dag...

Igår började med träning ocg försök att  få tiden att gå. Lite jobbigt när man kört sin presentation och genomgång och det fortfarande är en timme kvar av den schemalagda träningen. Men det gick bra, placerade ut dom med resten av teamet sen så jag kunde vara med på mötena som börjat igen. Sen efter jobbet åkte vi till nya lägenheten, skrev lite kontrakt och packade upp mina grejer. Det var svinkallt i lägenheten så det blev fullt drag på elementen. Vi gick iväg o handlade lite mat och sen beställde vi pizza som visade sig vara blä! Nu kom den stora utmaningen! Jag var dödstrött och klarade knappt hålla ögonen öppna i väntan på pizzan...dock upptäckte vi att vi bara hade ett täcke och inga kuddar eller nåt. Så vi bäddade ner oss vid halvnio med tre tröjor och huvan uppdragen och försökte sova. Lyckades få några timmars sömn men sen vid tre gav jag upp. Gick upp och läste ut min bok och kände mig allmänt död. Dags för nästa förkylning tror jag, underbart! Vi bestämde oss för att ändra skift och börja jobba vid fem istället för sju, så nu sitter jag här och vill bara sjunka genom golvet och hoppas på några dagars sömn.

Ska hålla i mer träning idag men jag lyckas inte få något att funka med testmiljöer och bajs. Ska försöka lokalisera en alvedon och lite frukost så kanske man blir lite piggare. Sen blir det taxi till Dublin för att hämta lite mer grejer och mitt täcke. Fatta vad jag ska sova sen...

 Plockade upp min digitala fotoram igår och ställde på nattduskbordet

 

 

Kind Regards / Med Vänlig Hälsning

 Malin Bengtsson
Coach
ITO DO – Best Shore Dublin Centre
HP Enterprise Services
[email protected]

 

Postal Address: Hewlett-Packard Ireland Limited,
Liffey Park Technology Campus, Barnhall Road, Leixlip, Co Kildare
Registered Office: Hewlett-Packard Ireland Limited,
63-74 Sir John Rogerson's Quay, Dublin 2.
Registered Number: 34508

 The contents of this message and any attachments to it are confidential
and may be legally privileged. If you have received this message in error,
you should delete it from your system immediately and advise the sender.
To any recipient of this message within HP, unless otherwise stated you
should consider this message and attachments as "HP CONFIDENTIAL".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0