I can live again

Nu äntligen e internet tillbaka!
Huvudet börjar återhämta sig nu och det var banne mig på tiden. Värktabletter var lönlöst så det var nog en liten hjärnskakning. Har ätit en massa choklad idag. Först visade Sonny mig kylskåpet i morse med en massa belgisk choklad, våfflor, öl, curryketchup och kaffe. Sen kom Maddo på kvällen med en Marabou Daim-King size! Så jäkla underbart!

Följde med Maddo att kolla på en lägenhet två hus bort från mig. Hon ska nog slå till så då blir vi grannar. Det kommer med andra ord bli grillkväll i sommar! Halva HP bor ju här snart. Då kan det bli sånt här tok:



Har fått PhotoShop på datorn nu och satans va mycket man kan göra. Kommer ju ta år innan jag lärt mig allt. Men kul e det! Så passa er, annars kanske jag mixar ihop nåt smaskigt och säljer till Tyskland.



Hmm, man kanske ska satsa på lugg igen?


Kommentarer
Postat av: da00

Legendarisk youtube video.

2010-01-26 @ 01:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0