Miss Piggy

Efter många timmars väntande och otåligt trippandes runt i huset, knackade det äntligen på dörren vid halvnio på kvällen. En stor bur bars in, en liten låda och i där låg en taggig liten boll. Miss Piggy had arrived!
Jag lyfte upp henne i knäet med en filt för hon var lite stickig. Det tog en minut sen sprang hon runt och nosade. Världens sötaste lilla kotte. Inte alls blyg och hon har en jättesöt liten tunga. Maddo kom och inspekterade och sen satt vi båda och pep och pratade bebisspråk med kotten. Tänk va töntig man blir.




Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Gud va spännande. Kommer ihåg första gången när jag skulle på en av deras konserter... den känslan var total. Går inte att beskriva. Jag vet hur du känner dig! Och ja, man får ju en helt annan uppfattning efteråt, när man väl har träffat dom! :) (Även om min allra första gång inte var på en konsert.) Jag säger bara: ta det lugnt och NJUT!

2010-02-14 @ 02:01:03
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0