Man Improvising

Jag kan föreställa mig hur dumt det ser ut när jag springer omkring här hemma med kameran i högsta hugg och försöker få armarna lite längre än vad de egentligen är. En självutlösare blir nog nästa grej. Ush va många egobilder jag har i kameran. Men så blir det när man ska försöka få sitt måleri dokumenterat. Det krävs 50 bilder för att få 2 bra, haha!

Roligast var när jag gav mig själv skägg. Provade en massa olika kläder, inga kläder, mössa, fullt med vax i håret, le, inte le, se sur ut, se nonchalant ut, sängkammarblick, arg...till slut insåg jag att jag hade ingen aning om hur en kille såg ut? Hur spelar man kille framför kameran utan att det ska se löjligt ut?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0