It's About Time Belgium!

Så, om en kvart springer jag till bussen och sen är det direkt till flygplatsen. För det här planet ska jag fan inte missa!

Vid elva hämtar Jeffi upp mig på Charleroi flygplats och sen jäklar ska det disskuteras, sjungas, spelas gitarr och skratta magen öm hela natten lång! Precis som på den gamla goda tiden!

Och det känns lite jobbigt att åka dit, nästan så jag funderade på att fejka en magsjuka i morse. För det här är sista gången på jag vet inte hur länge? Men nu börjar jag få svårt att sitta still och nästan så jag sitter och flinar sådär fånigt för mig själv. För jag ska hem igen. För en helg ska allt vara bra och jag kommer bli löjligt nostalgisk och kär i Belgien igen. I morgon blir det Antwerpen och gå på mina gamla gator igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0